måndag 18 juni 2012

Nu j*vlar ska här bloggas!

Har varit oförlåtligt dålig på att uppdatera de senaste...tre veckorna. Det kan aldrig vara kul att som läsare gå in och mötas av ett dammigt gammalt inlägg gång på gång.

Så därför kommer här snart en bomb av allt roligt som hänt, allt roligt som ska hända, och tips på roliga saker ni själva kan hitta på. (något kul måste ni ju faktiskt få ut av att sitta och uggla igenom två violflickors babbel)


Man brukar ju säga "Tur i spel, otur i kärlek" eller något sådant. Men jag känner att jag har haft ganska stor tur med det mesta, i motsatt vad föregående ordspråk påstår att det ena utesluter det andra. Nu menar jag kanske inte just i spel och kärlek, pokerhaj är väl knappast det första man använder för att beskriva mig. Men rent allmänt så hamnade jag någonstans på vår stora jord, bland människor och andra fina ting som gjort mitt liv rätt bra.

Eller "riktigt j*vla fantastiskt" är nog mer rättvisande.

Ska inte skriva mer, vilket jag egentligen borde vilja (det är ju trots allt det jag vill bli någe' bra på), utan kommer låta bilderna tala för sig själva.


Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar