söndag 4 mars 2012

Ett brunt kuvert för att pigga upp beige dagar

Nu bombarderar jag, men måste bara dela med mig av nedanstående bild. Får mig att le från öra till öra varje gång. Sorterade igenom lite på datorn, hittade denna....


Bilden i sig är bara några månader gammal, när jag hittade kuvertet en annan gång. Men brevet fick jag av min underbara violflicka i somras, med ett innehåll (som kommer undanhållas för er läsare) och en fyndig lapp damp den ned i min brevlåda...

" Här kommer en salig blandning av önskad vara! Jag föreslår att du väljer med omsorg eftersom varje har en unik.. ska vi kalla det för touch?//...\\Puss o Kram
// Miss Flowerpot"

Med vacker skrivstil samt ett litet pynt av silver på bifogat meddelande tog hon ett skämt steget längre och överraskade mig med detta bruna kuvert! And that's one of the many reasons you just can't do anything less than adore her..

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar