måndag 5 mars 2012

Muffins på en tråkig tisdag

Häromdagen hade jag ingen Naturkunskap och slutade löjligt tidigt...

..min kära violflicka hade däremot en lååång dag framför sig. Och då jag vet att hon inte gillar tisdagar något vidare fick jag för mig att försöka göra den en aning bättre iaf.


Bakade muffins med lite roliga färger....

Vanliga vaniljmuffins, gräddas i fem min, lägger till en chokladbit och gräddar klart i fem min till.

Slängde i några i en mindre fin påse som gjordes finare med krullade presentsnören i fjolliga färger, samt ett knyte med kakdeg och vandrade tillbaka till skolan. Meningen var att hänga påsen på madames skåp för att hon skulle hitta den själv sen, det failade en aning när hon stod vid skåpet när jag kom fram. Men hon blev glad ändå, tror jag...

Ciao!
// Catrine

1 kommentar: