tisdag 24 april 2012

I don't know how to put this, but... I've been cheating, with Facebook.

Har väldig lust att skriva inlägg. Det händer ju en del såhär på vårkanten när allt tar fart. Men tar mig inte tiden, det blir facebookuppdateringar istället. Så mycket enklare, snabbare.

Jag vet, den lata lösningen. Detta med långvarigt engagemang kanske inte är min grej, som typ äktenskap, eget företag osv osv. Om det var någon läsare som övervägt giftermål eller att sälja lemonad till törstiga kameler i södra Sudan med mig eller så, så kan ni ge upp det nu.

Denna vecka är det kulturvecka på Bäckäng. Ni har väl inte missat KULTURVECKAN! Det, mina vänner, är att leka med döden om andra (sanna) bäckängiter får nys om det. Det betyder föreningsaktiviteter, suparfester utomhus trots det blöta Borås-vädret, pepprallyn, elever som hoppas på att få inställda lektioner, kursprov, mera suparfester och en glimt sol mellan alla mörka regnmoln. Kommer väl lite bilder om jag orkar släpa med mig kameran till skolan någon dag.

Nej men det är kul, jag får bygga på min samling på armen. Är nu uppe i hela TVÅ festivalarmband...woop woop!

Ett tredje festivalarmband lovas inom kort, sedan får vi inte glömma det franska (internationellt, pluspoäng!) som kom hem med Heléne för några veckor sen...



Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar