lördag 28 april 2012

Du säger att jag har en liten värld men den är snygg och full av flärd

Idag har vi fått hem en ny utemöbel, vilket innebar storstädning av balkongen. Inte av mig då, eftersom det är meningen att jag ska ta det lugnt, men av mina föräldrar som har sprungit upp och ner för trappan med skurhinkar och rengöringsmedel, planen är tydligen att vi ska inviga våren ikväll med att grilla, och det säger man ju inte nej till!

Själv har jag grejat i mitt rum, i en långsam takt som ändå verkar vara för snabb för en återhämtande kropp, så himla tråkigt! Men det blev fint i alla fall, har omorganiserat mina bokhyllor, satt upp lite nya roliga bilder och rensat (ja, rensat) mitt fönsterbräde. Nu har jag bara byrålådorna kvar... Tror att jag kommer somna rätt gott ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar