torsdag 26 april 2012

If you had any sense you wouldn't take a lift from a strange man, but I'm a music lover and I'm worried about your cello

Jag har försökt göra en lista på saker jag gillar, lite roligare saker än typ glass, pasteller och det mesta från tiden innan 60-talet. Så, här kommer det jag kommit fram till hittills!

-Nya strumpor















-Cupcakes
Dessa serverades på min systerdotters dop, inte bakade av mig (tyvärr) men ack så söta och väldigt goda. Jag stod för nästa sak på listan.











- Whoopie Pies
En minst lika söt och tusen gånger godare motsvarighet till Macarons, minus de pastelliga färgerna då, men det går att uppnå helt okej med dessa godingar också.














- Krokiga träd i Tim Burton-filmer
- Block och pennor

- Kaffe och te















och
- An Education, fast jag vet inte riktigt varför, tror att det kan vara för miljöernas skull. Jag menar, kolla på det:













Det var allt för mig för den här gången!
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar