söndag 1 april 2012

You say yes, I say no, you say stop and I say go, go, go

Den nakna sanningen, en bild i timmen upp till Sälen, helt oredigerat och musiken jag lyssnade på just då.

4.23
I didn't see it coming - Belle and Sebastian 

5.27 
Love, Love - Amy MacDonald

6.06 
Penny lane - The Beatles

7.20 
Amarula Tree - Amanda Jenssen

8.14 
Day Tripper - The Beatles

9.11
Come on, sister - Belle and Sebastian

Framme!

Här är bilder från mobilen då jag kände att det var onödigt och otympligt att kånka med mig kameran i backen. 


Jag hittade en skrivbordslampa i stugan som jag ville ta med hem och spraymåla i mintgrönt. Jag vaknade med lika snygga frisyrer varje morgon. Jag åt en våffla. Jag köpte en hoodie och en semesterplånka. Jag satt med solen i ryggen med kaffe latte. 
Avec des autres mots, un voyage formidable!

Officiella fjällenlåten för i år blev Hello Goodbye med the Beatles

Goodbye,
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar