måndag 1 oktober 2012

Älska mig av Alex Schulman

Jag kommer att spendera min 19-årsdag i Stockholm. Staden jag hatar och älskar på samma gång.

FÖR JAG SKA GÅ PÅ ALEX SCHULMAN'S "ÄLSKA MIG"! DEN 23:E MARS!



Fick det i födelsedagspresent av min syster! Så violflickorna, Linda och jag, ska åka upp och spendera en helg i vårt royala kapital.

Jag blir nästan lite gråtfärdig när jag tänker på det. Illa mår jag också. Jag ska visserligen till Menorca om en månad för mitt projektarbete med pappa, och ta ut tandställningen om en vecka. Men det jag ser fram emot mest är ändå Gamla Stan, Sveavägen, stockholmsdialekter, chailatte från ett Espresso House, Sergels Torg.

Och den här gången slipper jag gå själv. Linda följer med, och vi ska titta på, prata om och vara med i allt. Så här glada är vi!

 Ciao!
// Catrine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar