måndag 8 oktober 2012

Underbarnet Sigge och ett slipat leende

Ja, idag har det äntligen hänt. Jag är fri från tandställning!

På vägen hem från tandregleringen i morgonsolens starka strålar lyssnade jag på Alex Schulman och Sigge Eklunds podcast som jag äntligen laddat ner och har på telefonen (återigen var det en sådan teknisk process som inte var på långa vägar så krånglig som jag målat upp den).

Stort flin och höga skratt för mig själv pyntade de morgontrötta gatorna när Sigge berättade om jobbiga intervjuer där han ofrivilligt kallade sig själv för underbarn och Alex dryftade vidare den ständigt återkommande kändiskåtheten.

Snart ska jag ut på betygssamtal/genomgång av en inlämning. Kan gott och väl bli massakrerad av dålig kritik, och min lärare lär stämpla mig som felaktigt funtad när jag sitter och storflinar under tiden. Men jag kan inte sluta le, det är så himla UNDERBART! 

HÄR glad är jag just nu!

 
För en person som inte haft tandställning är det nog svårt att förstå, men åååh vad så mycket saker känns enklare nu! 

Ciao!
// Catrine 

1 kommentar: