måndag 22 oktober 2012

Vi får se om jag kommer hem igen.

Då var det dags! Om en timme går bussen och vid den här tiden imorgon är jag på Menorca.



Plockar ihop de sista nödvändigheterna. Höll på att glömma solglasögonen! (!!!)


Fast just nu går jag mest och trampar runt i huset.


Känns som en evighet innan vi kommer iväg.


Jag ser framför mig en vecka full med skriva, skriva, skriva och sol och mysiga barer och häftiga hus och vackra utsikter och...ja vi får se om jag ens vill komma hem igen.


Jag är lite nervös att mina förhoppningar brutalt kommer att krossas...

..har ju hänt förr när man är ute och reser.


Aja, shall not be gnälling!


Nu måste jag kila, pappa letar efter någonstans att lägga pengarna vi hämtat ut på kycklinggula Forex och styr just nu sin kos mot min plånbok. Och jag vill bespara honom den pinsamma stämning som kommer uppstå när han hittar tampong-kondom-alvedon-facket som ligger precis jämte mynten...

Ciao! Adios!

// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar