torsdag 4 oktober 2012

In på sena natten.

Ada i min klass, Ada med det lysande håret som jag visat en bild på innan, var här en stund idag efter skolan i väntan på skjuts hem. Vi fick i oss en kanna av mitt egengjord chai-te. Antingen tyckte hon väl om det, eller så drack hon bara tre koppar för att vara artig...

I vilket fall kommer det krävas flera av de där kannorna om jag ska orka nattens skrivning. Den är för övrigt frivillig. Vad som hände där vet jag inte.

I svenskan ska vi skriva recensioner.
I Religion B ska vi ha etiska debatter, jag ska vara för prostitution.
Med dansen ska vi gå och kolla på en föreställning och har fler roliga koreogarfier.
I Litteratur och Litteratuhistoria ska vi ha seminaruim = prata.
Som projektarbete åker jag och pappa till Menorca en vecka.
Och den Litterära Gestaltningen är bara två lektioners extas.

Det är alltså riktigt roligt i skolan just nu, så roligt att jag frivilligt tar på mig en in på sena natten-skrivning.



Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar