måndag 10 september 2012

Jag funderar på...

1. ...varför det står en ministatyett av Frihetsgudinnan på mitt skrivbord när jag kommer hem?


2. ...hur strategiskt placerade de två charmanta, unga männen från någon organisation som raggade medlemmar i kapprummet i eftermiddags var i en skola känd för sitt överflöd av tjejer?

3. ...varför min säng som är så svår att somna i på kvällarna lyckas suga ur all levande/vaken energi ur mig såhär på eftermiddagarna bara jag går inom en meters radie nära eller ens tittar på den?


4. ...hur stor risken är för att jag tappar alla mina tänder när jag tar ut tandställningen om 4(!) veckor? (ja, det händer att dem gör det på folk)

5. ...hur jag klarat mig innan utan den tröja jag köpte på Vera's i lördags? Så kolossalt skön, både till utseendet och komfort. Swooshar omkring hemma i de stora ärmarna och känner mig lite som Voldemort i sin svarta cape.



6. ...om Crowded House har mer att erbjuda i samma grymma stil som Don't Dream It's Over?

7. ...vad för slags hemligheter jag ska lägga i denna vackra plåtlåda som jag hittade undanstoppad i mammas garderob förra helgen?



8. ...om personen som frågade mig om det var jag på denna bilden (när jag hade den som bakgrundsbild på mobilen) insåg att det var en av de största/finaste komplimangerna man någonsin kunde ge mig?

Kristen Stewart och Jesse Eisenberg i Adventureland, en film som föörtjänar omdömet "awsome!" mer än alla...




En vanlig måndageftermiddag.
Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar