torsdag 20 september 2012

the kind that is made, not handed to you from above

När besvikelsen hade sjunkit in över att min teaterlektion, en av veckans höjdpunkter, var inställd begav jag mig hemåt för att äta lunch och börja på min filosofiuppsats. Jag slogs av det vackra vädret och pusslade ihop en liten vårlista, men den passar precis lika bra till underbart vackra och soliga höstdagar som denna!
   Den sista låten tipsade en klasskamrat om, hon tyckte att den kunde passa mig mig och boy, hon hade helt rätt. Det är så roligt när folk tipsar om saker som de tror att man kan gilla eller när tjejerna i klassen (som inte alltid har riktigt samma stil som jag när det kommer till musik, karlar osv) säger att något är Linda-style, då blir jag så glad!

Beach baby - the First Class
Unwritten - Natasha Bedingfield
Sunlight in a jar - the Lucksmiths
T-shirt weather - the Lucksmiths
The music next door - The Lucksmiths
You make my dreams - Hall & Oates
We are young - Fun.
Some Nights - Fun.


//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar