onsdag 19 september 2012

Sidoalster

Ytterligare ett bevis på min totala oförmåga att slutföra saker är väl att jag suttit i en timme med min nya blogg och inte disponerat någon tid överhuvudtaget på mitt och Lindas påbörjade projekt här. Nu är den här nya lilla avstickaren inte något frivilligt direkt, då den är skapad för ämnet Litterär Gestaltning. Men jag ska inte tala illa om den, mer än att jag var tvungen att skapa den på Blogg.se som jag inte har någon vidare koll på, då den nog kommer vara bra för min skrivande sida.

Den är dock hemlig, låst och förbommad för allmänheten, då den kommer innehålla mina grova och oslipade kunskaper. Kanske låser jag upp den någon gång i framtiden när jag fått bekräftelse gällande min fabulösa förmåga och finess från annat håll.

Den enda som kommer kunna läsa den är min lärare, vilket visserligen är ångestframkallande på sitt sätt, och dem som jag väljer att ge lösenordet till. Inte för att jag är så självgod att jag tror att det faktiskt finns någon därute som faktiskt är intresserad av att läsa.... om så är fallet ska jag nog snabbt kunna råda bot på det med en kort text eller två från min pärm.


Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar