onsdag 15 februari 2012

1 september, 8:00

När märker man att man har en omodern mobil? När "iPhone" inte finns med i sms-ordlistan... Sitter för tillfället med min gamla Nokia i handen, ger mammas telefon en chans och försöker laga den på Mumien i Göteborg. Får se hur detta går vägen...

I vilket fall trivs jag ändå med min gamla mobil, det är ju nostalgiskt och så är den rätt tålig med.... Fast kanske ändå inte (för att få ljus på skärmen måste man hålla i skärmen på tre ställen samtidigt).



Senast jag använde mobilen var på Peace & Love i somras och vid något tillfälle på hösten, så när jag startade den nu och hittade ett sms i utkorgen med ett klockslag och ett datum blev jag skitnyfiken. Tänkte att det kanske var något speciellt med denna påminnelse. Kollade upp i en gammal kalender...

...så var det en tandläkartid. Jippie..

Snart kommer en viss Linnea hit och så skall vi ut och röra på fläsket, och sedan nollställa det med onyttigheter här hemma sen. Woop, woop!

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar