tisdag 7 februari 2012

En Ångestfri Eftermiddag

Idag när jag kom hem var planen att jag skulle vila, eftersom jag har varit supertrött hela dagen, men sedan tänkte jag att jag nog kommer ha svårt att somna då. Så då gjorde jag raka motsatsen till att vila, gjorde en kopp kaffe! Jag försökte göra sånt där snyggt mönster med mjölken men det gick sådär... blev mest en blaffa.


Sedan ville jag baka, så då gjorde jag ångestfria chokladbollar


 Och några mindre ångestfria... 

Solrosfrön, dadlar, honung, rapsolja, kakao och kaffe=superenkelt

Idag lyssnar jag på:

  • One Vision - Queen
  • Sweet Transvestite - Rocky Horror Picture Show Soundtrack (Tim Curry)
  • Fields of Gold - Sting
  • Hair - Hair Soundtrack (Treat Williams)
  • Aquarius - Hair Soundtrack
  • I heard It Through the Grapevine - Creedence Clearwater Revival
  • Fortunate Son - Creedence Clearwater Revival
Have a nive day
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar