söndag 5 februari 2012

Nu ska tangentbordet dööööö

Sitter här hemma med lite av en melt-down..

Började lyssna på musik som får mig att tänka och känna lite för mycket för min koncentrations bästa - vill istället bara slå på något/någon, har suttit i typ en kvart och övervägt huruvida jag skall köra ner huvudet i tangentbordet. Väger smärtan och skadan som skulle kunna uppstå på bordet mot tillfredsställelsen i att släppa ut mina frustrationer....

Så nu sitter jag och plågar mig själv med det, istället för att skriva på den inlämning som borde ha min uppmärksamhet.

Då detta inte är första gången situationen uppstår har jag en fin liten spellista för att göra mig sällskap under dessa improduktiva stunder... Inte direkt hjälpsam i min strävan mot en färdigställd uppsats.


Men musik är ju lite som knark, beroendeframkallande. Städade upp listan lite och delar med mig av den till alla er som också vill vara lite självdestruktiva, eller kanske bara behöver ett nytt tangentbord...

tangenbordsmassakrerande

(fyndigt namn va? tyckte att det var bra om den var lätt att hitta i svåra stunder av musikabstinens)

*SMASH!*

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar