söndag 19 februari 2012

Med snö i skorna och sol i ögonen..

Trots Borås rykte som regnstaden har vi ju faktiskt rätt bra med soltimmar också. Därför har det blivit lite promenader under det gångna lovet.

På måndagen begav jag mig till Rya Åsar med två maffiosor - Allis och Linda





Följt av lite chill och lunch, pastagratäng, at my place...




På onsdagen vandrade jag och Linnea ut till Kype, solen sken starkt på den vita snön





Även denna dag blev det lunch, asiatiskt, försöker fortfarande lära mig att bemästra pinnar, all ära åt kineserna..


 Sist men inte minst begav jag mig ut på en egen promenad i stan, vet dock inte riktigt vad som hänt med bilderna - oskarpa och gryninga, lost in translation mellan kameran och datorn kanske?


 




Ciao!
//Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar