måndag 27 februari 2012

Skall vi gå under? (igen)

När jag vaknade imorses gick det fel någonstans på vägen. Ställde mig upp ur sängen och bara vek mig dubbelt framåt, vet inte vad som hände men följande halvtimma låg jag i kramptillstånd och tyckte himla synd om mig själv. Någon skolgång blev det ju inte, men då jag har prov nu på eftermiddagen kände jag att jag släpar mig till skolan ändå.

Provtillfällen skall genomföras av alla som kan vid utsatt tillfälle enligt mig, de som är "sjuka" för att man inte har pluggat ordentligt tycker jag är orättvisa, fega och lata.

Sedan fick jag ett sms av min kära violflicka, som behövde lite ledsagande i den filosofiska världen av livsfrågor, så drar mig iväg till skolan nu för att prata mening och undergång i Bäckängs dragiga matsal....

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar