lördag 25 februari 2012

Nyinvigning hos Vera

Kära nån, en sådan eminent kväll har jag inte varit med om på länge. Jag kan bara inte bli missnöjd bland vintage, bubblig dricka och musik!
   Catta kom till mig och vi förberedde oss med pasta. Jag ville ha på mig någonting extra (den mer fåfänga sidan av mig) och det tog ett tag innan jag fick på mig någonting som jag tyckte dög, men det blev bra till slut.

Vi strosade med våra kameror till Österlånggatan, fick lotter och steg in.

Man fick dricka

Och mat

Och godis! Geléhallon... gaah

Sedan fick man en stund på sig att titta på fina saker 

Sedan höjdes blickarna....

...och en Felicia började jamma på guran, superduktig

Lite här och var stod glas som hade blivit papperskorgar 

Det hittades shorts

Så tittade man uppåt igen 

Denna vackra kvinna äntrade scenen och spelade en stund


Alla var glada och minglade för fullt


Det kom fler glas


En violflicka på G med Monsterkameran 

Jag hängde i provrummet en stund tillsammans med Thomas Di Leva...

 ...Madonna...

...Keira Knightley...

...Audrey Hepburn(!!!)... 

...världens bästa parfym och Marilyn Monroe, tror jag...

...och andra tjusiga, flärdiga damer.

Ett överflöd av kläder

Den här puderrosa (orangea på bilden) jumpern fick följa med mig hem! 

Vi kollade in herravdelningen 

                                                          
 Och flanerade

Sedan sade vi var hälsad, hejdå och gick åt varsitt håll.

Voici notre soir!
//Linda  

1 kommentar: