måndag 27 februari 2012

There's a million things to be, you know that there are. And if you want to live high, live high, and if you want to live low, live low. 'Cause there's a million ways to go, you know that there are.

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli halv nio så jag kan gå hemifrån. Jag klagar inte, men nu har jag lyssnat på samma låtar tre gånger om så därför blev beslutet att lägga till Cat Stevens "If you ant to sing out sing out" på listan förvånansvärt uppfriskande.

Jag sitter och drömmer om jumpers, mitt nya favoritplagg. De endast två som finns i min garderob, eller en för den andra har jag på mig, är ju inte mycket att hänga i julgranen. Så jumpers är vad jag för närvarande letar efter tillsammans med vippiga kjolar, knytblusar och strassiga broscher/klämmor (som jag inte har än, men vill ha!).

Jag sitter och tittar på klockan som precis blev tjugosju minuter över åtta.

Bilden är härifrån

Quelle matin...
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar