måndag 6 februari 2012

Retrouver l'été encore un fois

Jag har suttit nu och filat på några kommande inlägg, det ska bli kul att få upp dem! Jag fastnade också framför "Britains best dish" där det serverades ett antal skumma rätter och en (tydligen) ytterst smakfull hallon tart. Det känns som någonting som jag skulle gilla!
   Jag suttit med det stora bakinlägget och försökt få bukt med det, det blir en utmaning, men förhoppningsvis blir resultatet jättebra! Jag är rätt spänd över det faktiskt...

De senaste dagarna har jag och Catrine pratat om sommaren så då tänkte jag göra ett inlägg om allt an kan göra på sommaren och allt som ska göras. 


Man ska sitta på kafé, helst i en ny stad.


Kanske ett kafé där man kan läsa hemliga meddelanden


Sedan kan man gå och bli förälskad i dyra champagneglas, men det är ju bara jag. 


Det finns ingen glassigare årstid än sommaren, så då ska man leka sex and the city.










Och vara idyllisk


 När myggspiralen kommer fram är sommaren ett faktum

 Ostbrickan är ett måste.

Sedan kommer man på att verkligheten lurar bakom kulissen



Man håller kvar känslan i några minuter till och när den försvinner,
då åker man hem.

Så planerar man inför nästa sommar.

Retrouve ton été aussi
//Linda

1 kommentar: