måndag 20 februari 2012

Has hell frozen over?

Något skumt är det i görningen i alla fall. Det är måndag och jag har inget speciellt som måste göras....yayks. Antingen har jag missat något asviktigt eller så är det bara lite tur (troligen det förstnämnda).

 Har läst ut FLOD (debutantpris-nominerade Carolina Fredriksson´s bidrag). 245 sidor av rätt grov förvirring - om det nu inte är för kritiskt. Vem vet, kanske fattar jag mer om jag sover på det. Men antagligen inte. Kan ha att göra med att hela boken är skrivit ur ett barns perspektiv, och är det något jag inte förstår mig på är det just barn (nej, står fast vid att jag aldrig varit ett sådant själv).



Har fått liv i min gamla iPod, modellen Mini vilket är rätt ironiskt då den är....ja inte mini. Eftersom att jag inte har tillgång till en musikmobil och jag inte överlever utan just musik så fjuttade jag igång denna. Efter en dags laddning och några omstarter har den tuffat på hela dagen, och jag är allt lite förtjust i den. Min blåa tegelsten.

Med iPod i jeansfickan, Monty och Mauro i öronen ska jag nu baka något och sedan inte äta det, lämnar det till familjen istället.



Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar