lördag 5 maj 2012

Fem över sex hos Ellen, Single ladies och I am woman



Jag anlände vid tio över, då Allis och Ellen var i full färd med att inspektera Rysslands bidrag till Eurovision. Vi smakade på välkomstdrinken som hette nåt kul som jag tyvärr inte kommer ihåg...


Så kom en violflicka i sina bran new shoes


Jag hade på mig mormors gamla parfymskjorta som är som mormor i skjortform för mig, men det tar vi en annan gång. Den luktar för närvarande Chanel, precis som min svarta sammetsklänning. Det är trevligt med luktminnen.


Ellen bjöd på kyckling med couscous och en sauce incroyable


Sedan fick vi SueEllens chokladpaj med hemmagjord vaniljglass. Det var som paj med chokladpudding, supergott!


Så lyssnade vi på musik, jag och Allis sjöng "dansa, pausa" och sedan dansade vi till Single Ladies och sjöng med i I am woman 



Est-ce que vous avez fait hier?
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar