onsdag 2 maj 2012

Sol, svett och superstars

Dedicerar nu ett helt inlägg åt skorna jag köpt idag. Äntligen är de mina, cyklade i en nedsvettad tröja hem från Knalleland i eftermiddags med skolådan på pakethållaren och ett leende på läpparna. Fick ingen fin bild på det underbara vädret och cykelturen, kameran har hängt med så mycket nu de senaste dagarna att den fick vila hemma medan jag begav mig...



Det är inte bara ett par skor, det är en livsstil! Eller ah, typ.... Det är ett steg närmre mitt smutsiga, euforiska 80-talsliv iaf.


Dessa följer med till Danmark nästa helg, för att trampas in i sina första äventyr då jag och några i klassen drar till Köpenhamn över helgen... Tanken är väl att de (skorna alltså) ska vara med om det mesta innan de måste slängas av hälsosamt slitage (haha, återigen, skorna).



Eftersom att jag lyssnade på dessa under min fartfyllda färd genom Borås rusningstrånga gator får ni dem som ett par musiktips. På köpet!

Here (In Your Arms) - Hellogoodbye
In Your Eyes - Peter Gabriel
Somebody Like You - Keith Urban
Together Again - Janet Jackson


Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar