fredag 4 maj 2012

When I was a little bit younger the strain I was under could make me cry. Now I'm a little bit older, a little bit bolder and never so shy. Sweet darlin', come hold me just a little bit longer, now

När jag kom hem från skolan i onsdags eftermiddag hittade jag ett paket innanför dörren, precis som jag hoppats! Här ligger det dock mitt på golvet.


Spänt började jag riva upp det...


Och fick fram detta!


She&Him:s Volume One som jag beställt som en liten frisk-present till mig själv. Har suktat efter att köpa skivor ett bra tag nu så det var inget dumt beslut! Jag lyssnade naturligtvis igenom albumet ett antal gånger och sedan spenderade jag resten av eftermiddagen med att räkna matte på balkongen med Hello Saferide, Belle and Sebastian, Amanda Jenssen, Amy MacDonald och Britta Persson som sällskap. 
Ibland finns inget bättre sällskap än skivor!

Hoppas ni får en fin fredagskväll, det ska jag ha!
//Linda

1 kommentar: