tisdag 22 maj 2012

Helgens förströelser

I torsdags träffade jag Ellen och Catta, vi skulle nämligen käka och kolla på film, en av våra favoritaktiviteter. De började med att visa sina favoritavsnitt av Ice Age 3 och vi bestämde att Back var den tuffaste karaktären i filmen och att jag måste se hela någon gång. Efter det satte vi på Indiana Jones och det sista korståget, den ligger utan tvivel på min lista över bästa filmer. När jag gick hem senare på kvällen var det fortfarande varmt ute.


Nästa morgon åkte jag till Varberg för att måla en ny friggebod som dykt upp på gräsmattan. Vi hade halvbra tur med vädret, först sista dagen var himlen blå och solen för varm för min smak men perfekt för alla andra. 
Men det var precis som det ska vara där nere vid kusten, kvällar på altanen med musik genom fönstret, promenad på stranden och mängder med fikapauser och kaffe. 

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar