fredag 25 maj 2012

Kosläpp på Bäckäng

Idag skriver jag en inlämning i Staden & Framtiden, den ska sammanfatta det viktigaste av de nya kunskaper jag förvärvat under året och med hjälp av dessa beskriva hur jag vill se vår stad Borås i framtiden.

Undra hur detta kommer gå. Det är nog egentligen en rätt rolig uppgift, som passar mig bra då man får lova att flumma ut och använda kunskaper från alla områden. Men då kroppen och huvudet redan tjuvstartat sommarlovet lite och man har sommarspritt i benen så kan resultatet bli lite hursom.

Tänk dig en ko som får springa ut på sommarängarna första dagen på året. Lite så känner jag mig, har dock inte lika långa och eleganta ben. Och med den bränna jag fått nu är jag åt det rosa hållet. Så istället för en ko blir det en korpulent liten nasse som skuttar hem denna fredag...

*oink oink*

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar