onsdag 21 december 2011

Dream and Awake

Mitt absoluta favoritmärke är Dream and Awake. Det är en superduktig tjej som syr om gamla klänningar till nya. Veras Garderob (min favoritbutik) köper in dem lite då och då, än så länge har jag två. 
   Så, i måndags var det shoppingkväll på Veras, den andra som jag har varit med på, där det fanns runt 50 dream&awake klänningar! Tyvärr passade ingen mig, det var synd, får hoppas att de får in några nya efter jul!
   När vi (Jag gick med Catta) kom in fick vi lite glögg och julgodis om man ville, sedan var det bara att flanera och lukta och titta på allt. Det kan förresten bli min första turist-punkt! Om du ska till Borås, ta dig tid att besöka Veras Garderob på Österlånggatan 16!


Nu ska jag göra tryffel, bilder kommer senare, och medan smeten kyls ska jag klättra med Ellen!


Ha det fint!
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar