tisdag 6 december 2011

Etikett och choklad

Som jag redan sagt ett antal gånger närmar sig julen med stora kliv och snön har till och med kommit hit till Borås! Hoppas bara innerligt att den får ligga kvar. 

När jag kom hem idag vid halv fyra-tiden bestämde jag mig för att fixa lite julklappsetiketter, för varje jul när jag slår in paket och ska skriva vem det är till och från står jag alltid etikettlös men i år ska det bli andra bullar! Så medan Bones flimrade förbi på teven satte jag mig med lite papper och klippte till några. Dock känner jag att jag lider av pappersbrist så det måste jag införskaffa! 



När jag var och julhandlade i Göteborg i helgen hittade jag en uppsättning saxar som den ovan, på Balders Hage, vilka jag inte kunde motstå, så nu bor en sådan i min pyssellåda.
   Medan jag satt i soffan började det snöa igen och jag kände att det var dags att slå in årets första julklapp! 


När jag var klar satte jag mig ned i soffan med en kopp riktigt varm choklad och filosoferade över det mesta, precis som jag brukar...
   
Nu kan julen få komma på riktigt!

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar