onsdag 21 december 2011

Ryggskott, ja tack!

Går med krökt rygg bort till sängen och sänker mig sakta ner mot den mjuka madrassen.

Är det skolkampen som satt mig i detta tillstånd? Var det allt bärande av läskflak upp och ner i Boråshallen? Var det alla mina akrobatiska hejarramsor i klacken?

Nej.

?

För kampen blev inställd, och allt fick plockas undan igen.... yay! Stök av elever från båda skolor, onödigt. Men men, orkar inte älta det mer nu, det gör alla redan så bra på facebook (där allt händer).

Vad var det då som ställde till det? Hör och häpna, ett Friskis & Svettispass... Som jag lovade att jag aldrig skulle sätta foten på igen. Men jag trillade dit, kanske var det tomteluvorna som dom alltid lika hurtiga ledarna hade på sig?

Så ja, nu sitter (ligger) jag här, krigsskadad. Tror att 60+:arna kanske utklassar mig. Och det behöver vi inte ens tala om hur pinsamt det är...

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar