tisdag 6 december 2011

Y aqui, estoy yo!

Kom på att jag kanske skulle presentera mig med en bild jag med. Då den bilden vi har i sidofältet är så liten och inte förklarar vem som är vem :P  Den är också preliminär i jakt på annat, även om den är mycket härlig och fångar Lindas och min relation rätt bra!


Passar på att ta en bild där jag ser sådär härligt äventyrlig och hurtig ut som jag skulle vilja vara på heltid. Har iofs kortare, rött hår nuförtiden men finns ingen bild på detta då det är ett rätt nytt påfund (denna bild är tagen i somras, uppe i Kebnekaise). Bilden är snodd av min syster, Helene (som ni kommer få höra en massa om efterhand), då hon för tillfället lagrar sina bilder på min dator i brist på annat.

Nu ska jag snart bege mig, ska upp tidigt och utföra ett yogapass på morgonkvisten innan skolan. Kan hända att jag får stappla till skolan på kryckor då detta är något nytt för mig. Men som sagt innan, letar ju efter någon ny träningsform och kan väl (trots skaderisken, hehe) vara värt att prova.
Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar