måndag 19 december 2011

*host*

Hela familjen Aronsson har varit sjuk de senaste dagarna och jag har även dragit på mig en irriterande hosta. Därför tyckte jag och pappa väldigt synd om oss själva igår, och skapade oss ett självömknings-hörn i köket...
Där inne i hörnet, under det vita hjärtat, bakom mördarkaninen Snurre, kan man gå och gnälla lite om man känner för det. Ett av mina och pappas fin-fina påhitt.

På tal om julafton ska jag köpa mina första julklappar idag (5 dagar innan julafton, hur awsome är inte det??). Eller ja, jag räknar inte med den spontana julklapp som jag hittade på loppisen med Sara & Co. i lördags.

Då var det den där loppisen ja, skulle inte köpa några kläder.... Men när man kommer dit var det 75% (på loppispriser dessutom), så det var ju i princip gratis...*host* Fick med mig en skjorta, en väst, ett par skor, en pälsmössa (inte äkta) och en väska för det facila priset 60 :-. Bilder will come out when I find the time and ork.

Ikväll blir det Dreamanawake-kväll på Vera's Garderob med Linda. Men det lämnar jag till henne att förklara utförligare.

Hmm, jag måste verkligen bli bättre på att ta bilder, lägga in på datorn och ha med i inläggen. Blir så mycket trevligare att läsa då. Kanske får bli ett nyårslöfte (ni vet, sådana som man är så bra på att hålla...*host*).

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar