söndag 11 december 2011

Tar tillbaka att jag också kan..

Efter att ha skapat allmänt kaos nere i pappas studio igår åkte vi hem till moí för att baka lite julgodis. Där blev det brända pepparkakor och bananfudge som misslyckades katastrofalt. Detta är förvånansvärt då det är barnsligt lätt....får väl ta tillbaka mitt tidigare påstående om att "jag också kan". Linda kanske ska stå för bakandet i fortsättningen. *host*

Ska på teater med några i klassen ikväll, men får erkänna att jag faktiskt inte kommer ihåg vad den heter. Vet bara när den börjar, 19, och vart den är, Hemgården här nere vid busstorget i Borås. Det borde väl räcka?

Har spenderat hela dagen framför datorn och spelat The Sims 2, om det är någon som kommer ihåg den antikviteten, som jag hittade igår och tvingade kompisen Helena att spela med mig. Så när jag vaknade imorse satte jag mig en stund, och blev kvar.... Borde kanske skaffa mig ett eget liv istället för att sitta och leka med påhittade figurer i ett datorspel med dålig grafik? Njaaa, inte lika kul!



Fick nya högtalare till datorn idag, pappa skulle inte längre ha dem så de skänktes till lyckliga lilla mig. Så nu spelas Mauro Scocco och annat (über)bra på högsta volym inne i mitt rum.




 Ciao!
(ytterliggare ett album av Scocco för den delen)
//Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar