onsdag 7 december 2011

Kära Högre Allmänna Läroverk

Jag går på en fantastisk skola, tvivel om den saken finns det inga. Man får vara sig själv fullt ut och det är så härligt att komma på morgonen och se tusen olika klädstilar och personligheter kollidera och bli till en enda underbar geggamoja.
   Dock, jag säger dock, finns det två saker som de flesta har påpekat, som de flesta har anmärkt på, som de flesta vill ska förbättras. Ingrid på telefonsvararbloggen har träffat mitt i prick. Alltså:
Kära Högre Allmänna Läroverk


"Det skulle uppskattas oerhört om du kunde göra något åt följande:
- sjuk näringsbrist i maten för både de stackars köttätarna och oss vegetarianer. Endast pasta och inga proteiner överhuvudtaget=zombies utan studiemotivation.
- fixa städning av idrottshallarna PRONTO. Städerskorna må inte få städa över höfthöjd (eller något sådant) men vem vill få en stor dammboll neddimpande i huvudet när de tränar eller bli spetsad av något utstickande föremål? Tanken är blä." 


Nu ska inte jag gå och smutskasta min egen skola, av mina tre tidigare är Bäckäng en klar etta. Men jag måste trots det hålla med Ingrid om detta.


Det var tanken som slog mig just nu.
Jusqu'á la prochaine fois,
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar