onsdag 7 december 2011

God morgon!

Blev ingen yoga för mig såhär på morgonen, får kompensera detta med att ta i lite extra på spinningpasset efter skolan.

Jag har turen att gå på en skola som förutom sina övriga fördelar (det är ju Bäckäng vi pratar om!) har ett mycket fint gym samt ett spinningrum, inte dåligt! Tyvärr är det inte många som använder gymet, trots att det är gratis, fräscht och har bra redskap. Jag är väl iofs inte mycket bättre, har gått på skolan i ett och ett halvt år nu och det är första gången jag sätter foten därinne på min fritid.
    Men även om alla säger att man tränar för sin egen del och inte ska jämföra sig med andra så är det inte sååå jäkla kul att sitta där och pumpa situps själv med sju killar från trean med biceps upp till örsnibbarna och en jargong som får stortåhåren att krulla sig av förskräckelse.

Oj! Blir frukost att ta med idag märker jag nu, kl är 07.38 och jag har suttit här alldeles för länge...

Se ya' soon, baboon!
(In a while, crocodile..)

// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar