onsdag 7 december 2011

Tack för den AKG, tack så j*vla mkt!

Gah! Kom precis på att jag inte har några hörlurar......! Eller hörlurar har jag ju, inga fungerande, men en hel jäkla hög med söndriga saker som jag inte kommit till skott med att slänga.
Somnar alltid med musik i öronen, hur ska jag göra nu? Dumma AKG som gör Catrine-osäkra makapärer som inte ens tål att man sitter lite på dom (hehe..), tänk om jag inte somnar på hela natten nu?

Nej fy! Nya hörlurar går upp på önskelistan till den 24:e.... hur jag ska klara mig i 17 dagar/nätter vet jag dock inte. Inte sova på över två veckor, kan väl inte vara så svårt, eller?

"18 dagar, 21 timmar och 40 minuter"
- är rekordet för vem som lyckats hålla sig vaken längst enligt 118 100. 

Kunde han/hon så borde ju jag.....eller? 

// Catrine 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar