torsdag 8 december 2011

....så...

Engelskan var inställd, så det blev ingen film för SP10N idag...

...så vi tog en liten fika några stycken i klassen istället.
...så jag begav mig till biblioteket (som ligger så passande precis nedanför skolan) och lånade tre filmer istället.
  1. Amelie från Monmartre
  2. Bernard and Doris
  3. Cemetry Junction

De två senare är med bland annat Ralph Fiennes, mera allmänt känd som mannen bakom Voldemorts näslösa ansikte. Den första, Amelie från Montmartre, har jag velat se länge. Inte för att den verkar direkt bra, eller min typ av film för den delen. Men det är en sån film som man hör i sammanhang och folk refererar till. Får se när jag orkar/hinner med detta.


...så nu sitter jag i tv-soffan och zappar runt. Om en timme eller så blir det ett Friskis & Svettis-pass med tjejmaffian.

// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar