tisdag 20 december 2011

Imorgon smäller det, och kommer bli en låååång dag..

Sitter här mitt i natten och petar ner ett arbete i datorkunskap. Får väl på något sätt skylla mig själv för att jag började med det så sent, men kan å andra sidan inte påstå att den här uppgiften är så bra gjord av läraren.

Ska försöka komma ihåg att ladda kameran till imorgon, det är en lite speciell tillställning då förstår ni:

BÄCKÄNG   VS   TEKNIS
Behöver jag ens nämna vilken den överlägset bästa skolan är, med vinst varje tidigare år hoppas jag också att vi skall hålla fast vid denna anrika tradition. Dels för att det vore grymt, men också för att jag inte kommer kunna ta alla teknisters (oförtjänta) mallighet om Teknis skulle ta hem det...

Ska dessutom vara funktionär, något jag lovade en kompis i en svag stund för några veckor sen. Kanske är lika bra dock. Min hals är inte återhämtad än, och tre timmars supportande på läktaren med kampsånger och skrikande är väl inte optimalt (men så j*vla kul).

Ciao!
//Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar