onsdag 18 januari 2012

Arg = dålig produktivitet

Det finns sådana personer som drivs utav ilska och presterar bättre. Sån är inte jag.

Igår kom jag hem från en kompis, blev skitförbannad över ett stökigt kök samt började bråak med lite allt och alla hemma (trevligt värre).

När jag sen skulle sätta mig med de tre inlämningar som ska vara inne denna vecka var jag så arg att jag skakade, ni vet sådär arg så att man bara vill sparka eller slå på något. Och mattetal eller andra uppgifter som man bara gör fungerar vid sådana tillfällen, men kreativa och analyserande texter gör inte det. Hade kunnat tänka mig hur dom inlämningarna skulle bli: cyniska och lite väl argsinta för mitt sociala skens skull.

Idag är jag på bättre humör och hoppas att jag kommer kunna vara lite mer produktiv...

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar