tisdag 31 januari 2012

The King of Wishful Thinking - Go West

Det blev ingen promenad för min del, precis när jag loggat ut och skulle dra på mig kläderna för att bege mig kommer pappa hem och frågar (på eget bevåg!) om vi ska ut och övningsköra. And so we did!


Hade tänkt få med mig en av pappas kameror ut på promenad, och därmed posta upp lite fina bilder på en eftermiddagssol i sena januari. Men då det inte blev av får ni ett fint lite låttips istället:

The King of Wishful Thinking - Go West

                                                          "I'll get over you, I know I will
                                                           I'll pretend my ship's not sinking
                                                           and I'll tell my self I'm over you
                                                           'cause I'm the king of wishful thinking"
                                                                                             - Go West

(förövrigt introsoundtracket till Pretty Woman (1990) , en av tidernas bästa filmer, vad min svenskalärare än säger!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar