tisdag 31 januari 2012

Nu skiter jag i det här och går ut och går istället!

Om 6 min skall mitt personporträtt i tidningsjournalistiken vara inlämnat (16:00), annars blir det inget betyg på det.

Jag har skjutit upp det gång på gång, vilket inte är en ovanlighet när det gäller mig och inlämningar. Men skillnaden denna gång är att jag inte kommer skriva klart det i sista sekund och sätta ett bra betyg på det ändå. Det funkar bara inte, det går inte. Jag suger helt enkelt på journalistik!

Men har rannsakat mig själv och bestämt mig för att betyget eller kunskaperna i tidningsjournalistik-kursen inte är livsnödvändiga och därför inte heller värda att slita av sig håret för. Jag suger på det här, och det rör mig inte ryggen.

Därför skiter jag  i det här nu!! Går ut och går en promenad istället, tar in lite av solljuset innan det försvinner bakom horisonten.



(kommer säkert ångra mig sen på efterhand, men det skiter jag i nu!)

Ibland får man helt enkelt ta att man inte kan vara bra på allt....

Ciao!
// Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar