fredag 27 januari 2012

Kommentarer på gott & ont

Är härligt trött, så blir inte långrandig.

Tänkte bara kommentera Lindas tidigare inlägg, .

Det klart att kritik förekommer på internet, speciellt då det är lätt att framföra den anonymt. Och samtidigt som jag självklart håller med min medbloggerska, så är jag öppen för kritik.

Men som i alla lägen, även i vanliga diskussioner, tål jag inte kritik om den inte har någon grund eller om kritikern inte kan argumentera för sin sak.

Och precis som Linda säger har man faktiskt som läsare ett val att lämna sidan om man nu skulle finna den så anskrämlig. Jag har läst många bloggar av dålig kvalitet/med tråkigt innehåll, eller till och med stötande material. Ärligt talat så är majoriteten av bloggar inga som jag återvänder till pga. någon av ovanstående anledningar.

Men vad jag förstod på Linda så var dessa kommentarer inga utav den sorten som verkade ha någon speciell agenda utöver att klanka ner på skribenten.

Sådana kommentarer kommer inte accepteras på denna blogg, antingen tas de bort eller om jag skulle vara på det humöret så får de svar på tal.

För övrigt är jag väldigt tacksam för kommentarer, korta som långa, lätta som svåra, svenska som spanska... ja ni fattar. Har absolut inget emot att bli ifrågasatt, tvärtom är det en av mina favoritsysslor - att prata (skriva) och argumentera.

Nu blir det ett par timmar i den ljuvliga världen av drömmar *snark*

Ciao!
//Catrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar