tisdag 24 januari 2012

Privat betjänt sökes

Min pappa har en stor Mac-skärm, större än min skoldator, som jag sitter framför nu.

Tänkte väl att skrivandet av en idrottsinlämning skulle bli så mycket roligare om man hade ett verktyg kombinerat en leksak. Där tänkte jag fel.

I denna uppgift ska jag genomförligt, på minst två sidor, diskutera hur jag inte har följt den träningsplanering jag skrev upp innan de 8 veckor som träningen skulle genomföras. Betygmässigt spelar det ingen roll att jag inte genomfört träningen, det viktiga ligger i diskussionen...

...men jag vet inte om jag är så himla pigg på att sitta och älta/diskutera hur ineffektiv och onyttig jag varit de senaste månaderna.

Nej. Kvällar med sådant här humör ska spenderas med att prata och umgås med folk man tycker om.. Tomten, läser du det här?
Önskar mig i julklapp någon (förslagsvis en pojkvän) som:
1. Peppar och påminner en om hur bra man är även om man är otroligt lat.
2. Ger en nackmassage när man suttit för många timmar framför datorn.
3. Serverar en glass, juice och allt annat nödvändigt vid uppsatsskrivning.
4. Plockar undan berget med disk som står nere i köket och väntar på en.

Eller kan man förresten få ett litet förskott? Fyller år i mars, är det orimligt?

Ciao!
// Catrine

(P.S låter nu som att min syster fixar med disken, något avbockat på listan iaf.. D.S)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar